SELAMAT HARI KAMY!!

| Thursday, July 1, 2010 | |
Hari ini genap tahun ke-3 KAMY ditubuhkan. Mengimbau sambutan pada tahun pertama KAMY agak menarik. KAMY menyambut di KL Sentral pada 2008. Sempena dengan Malam Citra KAMY yang dibuat untuk mengutip dana. Kejutan yang dibuat Cik Anuar dengan membeli kek yang sedap dari Secret Recipe. Tahun lepas, KAMY kurang berprogram pada bulan Julai. Kemudian terus ke Mesyuarat Agung Tahunan ke-2 KAMY di dewan serbaguna SIRIM pada bulan Ogos. Tidak sempat menyambutnya secara formal. Tetapi KAMY masih meneruskan program-program seperti biasa. Bersama KAMY, kami menjadi seseorang. Seseorang yang dapat membantu orang yang memerlukan. Bukankah sebaik-baik manusia ialah manusia yang dapat memberi kesenangan kepada orang lain?

Sangat banyak jasa dan pengorbanan orang yang menjadi tulang belakang di sebalik penubuhan KAMY. Setinggi-tinggi terima kasih haruslah diberikan kepada Pengerusi YPU dan pencetus idea menubuhkan KAMY pada tahun 2007. Buat Encik Anuar Haji Tahir, terima kasih yang tidak terhingga atas semua perhatian dan kasih sayang kepada KAMY. Tidak terbalas jasa, pengorbanan dan semua kasih sayang Cik Anuar terhadap KAMY. Segala nasihat dan tunjuk ajar akan KAMY manfaatkan sehabis baik. Jutaan terima kasih Cik Anuar.

Selain itu, Saudari Haslina Othman. Orang yang banyak mengambil tanggungjawab ketika Cik Anuar berada nun jauh di Kedah. Bersama-sama beliau, KAMY mengorak dan mengatur perjalanan program sepanjang tahun. Tidak dilupa, Cik Siti Jamaliah dan Puan Siti Zaleha atas segala sokongan dan dorongan untuk memantapkan lagi KAMY. Segala ilmu dan pengalaman dikongsi dan turut tidak ketinggalan mengikuti hampir kesemua program-program KAMY.


Kesemua aktivis-aktivis YPU seperti En. Wan Kharizal, Saudara Shahrul, Saudara Azman, En Kamal, Dr Azizah, Puan Azizah Che Mat, En Khairil dan Puan Shima, En Mohd Nor dan yang tidak tersebut di sini (maafkan saya) yang memberikan tunjuk ajar dan berkongsi pengalaman bersama KAMY. InsyaALLAH, KAMY masih belajar dan akan terus belajar untuk menjadi sukarelawan sehebat kalian semua.

Terima kasih juga buat semua ahli jawantankuasa tertinggi KAMY yang baru dan yang lama kerana bersama-sama menghidupkan KAMY. Tidak lupa kepada semua aktivis KAMY yang bersama-sama meneruskan perjuangan dan komitmen yang tinggi dengan menghadirkan diri semasa program-program KAMY. Terima kasih atas pengorbanan dan kebersamaan meneruskan perjuangan KAMY.

Semoga KAMY akan lebih berjaya dalam meneruskan aktiviti-aktiviti kesukarelaan dan menjadi satu persatuan yang disegani pada tahun-tahun akan datang. InsyaALLAH.

Selamat HARI KAMY! (Cik Anuar yang beri nama ni)

Terima kasih.

0 comments: