WACANA 02/2010 : Puisi : " EKSPRESI & APRESIASI "

| Monday, March 22, 2010 | |
Salam semua aktivis KAMY,

Mari memeriahkan siri wacana KAMY 2010 yang ke-2. Selepas mempelajari seni fotografi, kini KAMY akan menggali lagi satu cabang seni iaitu PUISI. Bersama tokoh sastera muda, saudara Muhammad Lutfi Ishak, kita akan berwacana bersama pada :

WACANA :
" PUISI : EKSPRESI , APRESIASI "

TARIKH :
27hb Mac 2010 ( Sabtu )

MASA :
10.00 pagi

LOKASI :
YPU, Petaling Jaya

YURAN PENYERTAAN :
RM 5.00 sahaja

Penuhi hujung minggu anda kali ini dengan aktiviti KAMY sekali lagi. Mari berpuisi di YPU. Kita akan belajar aplikasi puisi dalam kehidupan kita. Dalam kehangatan melawan PPSMI, mari kita sendiri mempelajari satu cabang pengajian Bahasa Melayu iaitu puisi. Dengan topik ' Puisi : Ekspresi & Apresiasi" yang akan disampaikan oleh saudara Muhammad Lutfi bin Ishak. Seorang anak muda dan peminat sastera yang akan berkongsi ilmu dengan semua KAMYans.

Mari kita berpuisi bersama orang seni pada sabtu pagi ini. Isikan sabtu kali ini bersamaan 27hb Mac 2010 , jam 10 pagi dengan pengisian ilmu. Tempatnya seperti selalu-selalu. Yayasan Pembangunan Ummah (YPU) Petaling Jaya.

Potluck amat-amat digalakkan. Bak kata omputih, sharing is caring. Terima kasih daun keladi. :)

Jumpa KAMYans semua di sana. Boleh juga ajak kawan-kawan atau saudara mara sekampung untuk turut serta. Lebih ramai, lebih meriah.


0 comments: