PASUKAN-PASUKAN YANG BERTANDING.=)

| Sunday, October 11, 2009 | |
Salam kepada semua KAMYans. Minggu ini merupakan harinya. Detik2 yang dinanti untuk kita beriadah sambil mengeratkan sillaturrahim. Walaupun pada mulanya, bilangan KAMYans yang me'reply' e-mail, dan membalas mesej untuk menyatakan kehadiran agak kurang mendapat sambutan ('Adibah sorry sebab tak balas e-mel dan mesej awak yang dulu. Sekarang baru faham perasaannya orang tak reply mesej kita. Huhu. Gila tak best.), usaha diteruskan dengan panggilan telefon terus ke corong telinga KAMYans semua. Jadi, inilah hasilnya. Seramai lebih kurang 29 orang akan men'join' aktiviti ini. Seperti yang diberitahu sebelum ini, kita akan memecahkan kepada kumpulan dan semua peserta dikehendaki memakai pakaian mengikut warna kumpulan masing2. Seperti contoh di bawah ya.



Kumpulan Pertama (BIRU)

1- Cik Jamaliah Syed Idris
2. Muhammad Firdaus Zainal
3. Rajiha Mustaffa
4. Nazifah Haji Anuar
5. Muhammad bin Yahaya
6. Anisah Nor Azlin
7. Ahmad Azizi Nor Azlin
8. Muhammad Hariz Onn
9. Kawan Nafisah (sorry Nafisah)


Kumpulan Kedua (KUNING)
1. Pn Azizah binti Che Mat
2. Haizir Othman
3. Pn. Siti Zubaidah
4. 'Adibah Nor Azlin
5. Ahmad Ammar Nor Azlin
6. Amirah Zainal
7. Muhammad Fikri
8. Abdul Muiz Yahaya


Kumpulan Ketiga (MERAH)
1. Pn. Siti Zaleha Syed Idris
2. Fairuz Ali
3. Aishah Zainal
4. Haliza Sida @ Joy
5. Muhammad Luqmanulhakim Onn
6. Arifah Nor Azlin
7. Ahmaf Ameer Nor Azlin
8. Nafisah Zainal


Sila pakai baju yang bersesuaian untuk beriadah bagi mengelakkan kecederaan semasa aturcara dijalankan. Sebarang masalah bolehlah diutarakan untuk melancarkan perjalanan aturcara seperti tidak sihat, tidak berminat untuk bermain atau tidak mahu menyertai aturcara ini, sila beritahu kepada pihak penganjur kerana kami perlu membahagi kumpulan seadil-adilnya. Hubungi Nadiah 012-2411085, atau e-mel, atau tinggalkan comment, atau apa-apa cara yang wujud di zaman teknologi berkembang pesat ini. Kepada Luqman, 'Adibah dan Farhan, tolong inform kat family awak kumpulan diorang ya. Thanks.

Kepada semua peserta, digalakkan untuk membawa sarapan pagi (pot luck) supaya kita boleh berkongsi juadah bersama. Sharing is caring. =). Makan tengahari akan disediakan oleh pihak penganjur. Jangan risau kerana ini termasuk di dalam budget yuran yang peserta-peserta akan bayar pada hari sabtu ni nanti. Jangan lupa. ;)

Marilah kita bersama-sama menggamatkan Bukit Cahaya Seri Alam di hari Deepavali ini.. Kooosmangattt....


Salam.


2 comments:

Azizah Says:
October 13, 2009 at 8:01 AM

Selamat ya adik-adik.... opppssss anak-anak hehehehe.... Maaf buat kali ntah ke berapa, tak dapat join... Hopefully soon boleh selalu ke Selangor/ KL dan dapat join you guys...

Congratulations and Have a great fun!!!

Haizir Says:
October 19, 2009 at 9:24 PM

Tahniah kepada kumpulan Kuning yang menang. Kepada yang tak berjaya, tahun depan cuba lagi.