Sarasehan 01/11 : TIp-tip Harungi UnivK (Universiti Kehidupan)

| Tuesday, February 15, 2011 | |
Berkongsi pengalaman berharga bersama Pn. Azizah Che Mat, Senior General Manager,Group Human Resource Department di Sirim Berhad. Beliau telah berkhidmat di SIRIM lebih daripada 30 tahun dan mengetuai Jabatan Sumber Manusia dan bertanggungjawab menjaga lebih daripada 1000 kakitangan SIRIM di seluruh negara.

Pn. Azizah seorang yang merendah diri namun sangat positif dan optimis. Ayuh! lapangkan hujung minggu anda pada Ahad, 27 Feb ini untuk sama-sama meraih ilmu dan menimba pengetahuan luas daripada seorang insan yang telah berjaya di dalam kerjaya dan kehidupan.

Bukan sahaja seorang pekerja yang cemerlang, Pn. Azizah juga merupakan isteri mithali dan ibu terbaik untuk anak-anak beliau. Apa tips beliau? Nah! semuanya pada program ini.

Apa ditunggu lagi KAMYans? Jom sertai Sarasehan ini serta hadir dengan hati & minda terbuka untuk mempelajari sesuatu yang bermakna.

Tandakan diari & kalendar anda pada Ahad 27 Feb jam 10 pagi di YPU.

Jumpa semua di sana! :)

p/s: KAMY juga akan adakan majlis farewell untuk Joy selepas Sarasehan. Joy atau nama sebenarnya Haliza binti Sida merupakan AJK KAMY. Beliau akan berpindah ke kampung halaman tercinta di Kota Kinabalu, negeri di bawah bayu, Sabah. Jadi, sedikit jamuan untuk beliau akan kita adakan. Untuk itu, seperti kebiasaan program-program KAMY-YPU, pot-luck dari orang ramai amat-amat dialukan.


Terima kasih daun keladi.


Setiausaha KAMY,
Nadiah Zainal

1 comments:

Anonymous Says:
February 18, 2011 at 6:59 AM

InsyaAllah hadir :)